Retourneren

Natuurlijk proberen we zo goed mogelijk om te zorgen dat je tevreden bent met het product dat je aanschaft, maar mocht het ondanks dat toch gebeuren dat je niet tevreden bent, dan kun je binnen 30 dagen na ontvangst je product uiteraard retour sturen.

We hebben wel een paar voorwaarden:

  • Het product is niet gebruikt
  • Het product is onbeschadigd
  • Het product is compleet
  • Het product zit in de originele verpakking

Zo ziet het retourproces eruit.

Als je een account hebt aangemaakt bij de bestelling, ga dan naar “Mijn Account -> Bestellingen” en klik achter de order op “Retour”. Deze knop is alleen zichtbaar als je bestelling is afgerond en binnen de 30 dagen retourperiode valt. Je krijgt het online retourformulier te zien, waar de gegevens van je order al zijn ingevuld. Als je slechts een deel van je order wilt terugsturen, pas dan het veld “producten” aan.

Wanneer je hebt besteld zonder account, kun je deze link gebruiken: Retourformulier.

Je krijgt, als wij het verzoek ontvangen hebben, een e-mail met de bevestiging en een link naar een adreslabel dat je online kunt betalen. je kunt uiteraard ook gewoon betalen bij het PostNL punt waar je het pakket aflevert.

Verpak de producten in een stevige doos, liefst degene waar ze in geleverd zijn. Plak het geprinte retourlabel op de doos. Als het de originele doos is, plak het dan over het oude label.

Breng de verpakking naar een PostNL punt.

Na ontvangst en controle van het geretourneerde product, sturen we je een mail met de bevestiging en betalen we je geld terug.

Na 30 dagen vervalt het recht om te retourneren, maar je eventuele garantie loopt natuurlijk wel door. Lees hier meer over garantie.

WhatsApp chat