Status van je bestelling

Een bestelling kan de volgende statussen hebben.

Als je een account hebt aangemaakt, kan je die ook bekijken bij: /mijn-account/orders/
Er worden ook e-mails verstuurd bij het veranderen van status, zodat je het proces goed kunt volgen.

Wachtend op betaling

Wanneer je de bestelling net geplaatst hebt, krijgt hij deze status.

In de wacht

Wanneer je aangegeven hebt dat je per overschrijving wilt betalen, staat de bestelling in de wacht tot er betaald is.

In behandeling

Indien de betaling binnen is (dat is met de meeste betaalmethoden direct), is de bestelling in behandeling.

Afgerond

De bestelling heeft in dit geval ons magazijn verlaten, meestal verzonden door ons, maar dat is ook het geval als je de bestelling hebt opgehaald. Na de verzending van je bestelling krijg je een e-mail met een track-and-trace link erin. Hiermee kun je je bestelling volgen en zien wanneer deze bij je bezorgd wordt.

Geannuleerd

Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd zijn. Bijvoorbeeld omdat er langere periode geen betaling is ontvangen.

Terugbetaald

Indien een geannuleerde bestelling is terugbetaald door ons, krijgt hij deze status.

Indien je vragen hebt over de bestelling, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de telefoon, whatsapp of e-mail. Zie hiervoor de klantenservice pagina.

WhatsApp chat